sábado, 21 de julio de 2012

MÚSICA: alacalle.com - avance verano 2012



http://www.alacalle.com/ficha.aspx?canal=musica&id=22308
No te pierdas el último concierto de Fijazz 2012: Madeleine Peyroux, la cantante de jazz norteamericana que fue nombrada Mejor Artista de Jazz Internacional en los Premios de Jazz de la BBC en 2007. Será el 21 de julio en el ADDA.

No et perdes l'últim concert de Fijazz 2012: Madeleine Peyroux, la cantant de jazz nord-americana que va ser anomenada Millor Artista de Jazz Internacional en els Premis de Jazz de la BBC en 2007. Serà el 21 de juliol en l'ADDA.

Concierto de clausura de la XV Semana de la Guitarra de Petrer con la actuación del guitarrista clásico y compositor estadounidense, ganador del premio GRAMMY, Andreu York. 21 de julio a las 20.30 horas, en el Teatro Cervantes de Petrer.

Concert de clausura de la XV Setmana de la Guitarra de Petrer amb l'actuació del guitarrista clàssic i compositor nord-americà, guanyador del premi GRAMMY, Andreu York. 21 de juliol a les 20.30 hores, en el Teatre Cervantes de Petrer
 

El cantante catalán Roger Más estará en la Sede Universitaria Ciudad de Alicante el próximo día 26 de julio. Su música se basa en tres pilares: la música moderna, la tradicional y los sonidos ancestrales del mundo.

El cantant català Roger Más estarà en la Seu Universitària Ciutat d'Alacant el pròxim dia 26 de juliol. La seua música es basa en tres pilars: la música moderna, la tradicional i els sons ancestrals del món.

http://www.alacalle.com/ficha.aspx?canal=musica&id=22910

El artista catalán Miguel Poveda estará el 28 de julio en los Jardines de Abril de San Juan y el 25 de agosto en Elche presentando su octavo disco 'ArteSano'.
L'artista català Miguel Poveda estarà el 28 de juliol en els Jardins d'Abril de Sant Joan i el 25 d'agost a Elx presentant el seu octau disc 'ArteSano'.
   

Aspe Suena 2012
reúne conciertos de música Pop-rock, inide, electrónica con las actuaciones de Lagartija Nick, Mute, Rusos Blancos y muchos más. Del 3 al 5 de agosto. Entrada libre.

Aspe Suena 2012 reunix concerts de música Pop-rock, inide, electrònica amb les actuacions de Sargantana Nick, Mute, Russos Blancs i molts més. Del 3 al 5 d'agost. Entrada lliure.
   
http://www.alacalle.com/ficha.aspx?canal=musica&id=10213

Y para los nostálgicos, recomendamos el concierto de Enrique Bunbury el próximo 19 de agosto en IFA. El cantante está de gira para presentar su nueva producción "Licenciado Cantinas".

I per als nostàlgics, recomanem el concert d'Enrique Bunbury el pròxim 19 d'agost en IFA. El cantant està de gira per a presentar la seua nova producció "Licenciado Cantinas".
   
http://www.alacalle.com/ficha.aspx?canal=musica&id=22864
Alacant Rock 2012 reúne, en el auditorio la Concha de la Explanada, a varios artistas alicantinos, todos distintos en su género: cantautores, noche de mestizaje, pop indie o metal. Habrá para todos los gustos. Gratuito.
Alacant Rock 2012 reunix, en l'auditori la Concha de l'Esplanada, a diversos artistes alacantins, tots distints en el seu gènere: cantautors, nit de mestissatge, pop indie o metall. Hi haurà per a tots els gustos. Gratuït.